Another World

to live, to sleep…maybe to dream

Vacation impressions!

Posted by evans στο Παρασκευή, 14 Ιουλίου, 2006

Serifos

Έχοντας βαρεθεί τη μονοτονία και τη ρουτίνα της καθημερινότητας, αποφάσισα, με το έτερον ήμισυ, να πάω διακοπές.

Ξεκίνησα στις 5 του μηνός βράδυ βράδυ με το τρένο να πάω Αθήνα, από τη Θεσσαλονίκη. Το άνετο ταξίδι με μια κλινάμαξα δε συγκρίνεται με κανένα άλλο ταξίδι με τρένο. Φτάνοντας πρωί πρωί Αθήνα αντικρίζω τη φάτσα της πολυαγαπημένης μου Yunie456 (κοινώς Ιωάννα), κάτι που με γέμισε χαρά. Στην Αθήνα έκατσα 4 μέρες, κανονίζοντας και ένα meeting με κάποια παιδιά από το forum (Six Winged Angel, Xenovagrant, God Cloud, Quajafrie), στο οποίο και πέρασα υπέροχα (το γέλιο που έκανα ακόμα μου έχει μείνει).

Και έρχεται η στιγμή να πάω στο καταπληκτικό νησάκι…Σέριφος!!! Ω ναι, για πρώτη φορά πηγαίνω διακοπές μόνος μου, χωρίς τους γονείς από πίσω και μάλιστα με την κοπέλα μου. Nice nice… Τελευταία στιγμή μαθαίνουμε ότι το πλοίο που ήταν να μας πάει χάλασε και θα αντικατασταθεί από την…Δημητρούλα!!!.Και όμως, τραγίκο το γεγονός, βλέποντας τη Δημητρούλα, αλλά αληθινό. Το PSP μου και τα άπειρα FF Soundtracks πήραν φωτιά το μόνο σίγουρο.

Φτάνοντας στο νησί δεχόμαστε το πρώτο «κύμα» δυνατού αέρα, προϊδεάζοντας μας για το τι θα επακολουθήσει. Όντας μακρυμάλλης (και γαμώ) μου τη σπάει ο πολύς άνεμος… Καταπίνοντας και αυτό (λες και θα επικρατούσε διαφορετική κατάσταση σε νησί) πηγαίνουμε στο ξενοδοχείο με την κορυφαία θέα. Το δωμάτιο συμπαθητικό, με σπασμένη την κλειδαριά της τουαλέτας (δεν έκλεινε η πόρτα), με σπασμένο το κάτω κάτω συρτάρι της ντουλάπας και με βγαλμένο το δεξί φύλο της ντουλάπας από το μεντεσέ. Το καταπίνουμε και αυτό tongue.gif .

Η συλλεκτική μανία μου έπιασε κόκκινο μόνο και μόνο για να συνειδητοποιήσω ότι δεν υπήρχε ούτε ένα αναθεματισμένο μαγαζί με PSone στο νησί. Παρόλα αυτά οι γραφικές ταβερνούλες, τα ωραία καφέ και η ησυχία κυριαρχούσαν, κάνοντας τις διακοπές όλο και πιο ξεκούραστες (έμαθα να παίζω και τάβλι at last).

Την επόμενη πηγαίνουμε για θάλασσα και με το που κάνουμε όλες τις απαραίτητες, αλλά βαρετές, διαδικασίες (αντηλιακό κτλ) μπαίνουμε και συνειδητοποιούμε ότι το νερό ήταν πάγος. Πρώτο μπάνιο μετά από τόσο καιρό και ήταν ΚΡΥΟ!!! Shit, δεν πειράζει, τουλάχιστον ήταν μπάνιο tongue.gif . Αργότερα, όμως, παρατήρησα ότι η ακοή μου από το ένα αυτί άρχισε να…χάνεται! Την επόμενη μέρα, δε, που έκανα ξανά μπάνιο δεν μπορούσα να ακούσω από κανένα αυτί! Τι μου φώναζε ο ξενοδόχος, τι μου μιλούσε η Yunie, τι με ρωτούσαν τι θα πάρω στην καφετέρια, εγώ δεν καταλάβαινα Χριστό! Τελικά αγόρασα ένα φάρμακο κατά της κυψελίδας, που ακόμα να επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα (κοινώς ακούω λίγο). Και η απόφαση για το επόμενο βήμα πάρθηκε λίγο αργότερα: Θα ανέβουμε στη χώρα.

Παίρνουμε το όμορφο ΚΤΕΛ με τις γριές, ανεβαίνουμε, πάει πάει πάει… φτάνει στη χώρα. Κάνουμε τη βόλτα μας και φωτογραφιζόμαστε με την υπέροχη θέα του πανέμορφου (άγονου) νησιού. Ανακαλύπτουμε και το κορυφαιότερο καφέ-«μεζεδάδικο» του νησιού και τρώμε. Και Εκεί που λέμε να πάρουμε το ΚΤΕΛ για να γυρίσουμε, με λύπη ανακαλύπτουμε ότι πρέπει να περιμένουμε μέσα στον ήλιο για δύο ώρες για το επόμενο. Η δεύτερη σημαντικότερη απόφαση που πήραμε: Θα πάμε με τα πόδια. Και αρχίσαμε να κατεβαίνουμε και να κατεβαίνουμε και να κατεβαίνουμε, ώσπου καταλάβαμε ότι η απόσταση δεν ήταν τόσο μικρή όσο αρχικά φαινόταν, αλλά πολύ μεγαλύτερη.

Επιστρέφοντας στο σπίτι μου, μετά από μιάμιση βδομάδα, αντικρίζω το χάος! Η εξώπορτα αλλαγμένη, κάτι θετικό. Μπαίνοντας, όμως, μέσα δεν πίστευα στα μάτια μου. Αντί για μωσαϊκό στο Χολ βλέπω πλακάκια (που τα έβαζαν εκείνη τη στιγμή), ο τοίχος κουζίνα-σαλόνι γκρεμισμένος, το ίδιο και η αντίστοιχη κολώνα, οι πόρτες όλες επίσης γκρεμισμένες, ή βγαλμένες (όπως του δωματίου μου), τα πάντα μέσα στη σκόνη, σοβάδες παντού, καλώδια να κρέμονται από εδώ και από εκεί, τούβλα να φαίνονται, μπάζα και σκόνη παντού. Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο και τα γόνατα με δε με κρατάνε. Βλέπω τα αγαπημένα μου παιχνίδια σκονισμένα και παραμελημένα, το όμορφο PS2 μου κρυμμένο σε συρτάρι, όπως και το Dreamcast. Το Gamecube να συνεχίζει τη δουλειά του (να μαζεύει σκόνη), ενώ το γλυκό DS μου να φορτίζει. Το γραφείο του υπολογιστή στο ίδιο χάλι με το υπόλοιπο δωμάτιο! Perfect λέω… Το μόνο θετικό ήταν το αντίκρισμα των δύο καινούριων μου παιχνιδιών (METEOS και Zone of the Enders 2), που μου έδωσαν δύναμη για το βραδινό άγριο ξεσκόνισμα. Είμαι αποφασισμένος, αύριο το δωμάτιο μου θα λάμπει και θα παίξω τουλάχιστον 8ωρο!!!

Μπορώ να πω ότι πέρασα υπέροχα, πάντως. Συνάντησα άτομα-φίλους από το forum, πέρασα 9 μέρες με την κοπελιά μου, κουφάθηκα, έμεινα χωρίς λεφτά, περπάτησα πολύ…όλα καλά smile.gif .

4 Σχόλια to “Vacation impressions!”

  1. Πάντως αυτή η μιζέρια σου ρε παιδί μου… Όλο προβλήματα 😛

  2. obrede said

    e ama htan eytyxismenos 8a htan gay

  3. evans said

    Ευχαριστημένος είμαι από τις διακοπές ρε 😛 .Πολύ καλά πέρασα, οι αναποδιές, εξάλλου, είναι και το ζουμί 😀 .

  4. Yunie456 said

    Ακριβώς, και είναι και αυτό που θυμόμαστε… Πάντως ήταν υπέροχες διακοπές… Απλά υπέροχες, γιατί είμασταν μαζί! 🙂

Σχολιάστε

 
