Another World

to live, to sleep…maybe to dream

«There and back again»

Posted by evans στο Δευτέρα, 7 Αυγούστου, 2006

Το καλοκαίρι, εποχή διακοπών και ξεκούρασης, έχει σχεδόν τελειώσει για μένα, αφήνοντας μου μία αίσθηση μελαγχολίας και στεναχώριας.

Για άλλους οι διακοπές μόλις αρχίζουν, για άλλους συνεχίζονται, ενώ άλλοι δεν έχουν καν βγει από το σπίτι τους. Στην περίπτωση των τελευταίων χαίρομαι που δε βρίσκομαι, αλλά ομολογουμένως θα ήθελα λίγες ακόμα διακοπές. Τόσα χρόνια ποτέ δεν έκανα μόνος μου διακοπές, μένοντας κάθε καλοκαίρι μέσα στο σπίτι μου και κυρίως παίζοντας videogames. Ξέρω ότι στην ηλικία μου κάτι τέτοιο είναι ανήκουστο (σχεδόν), αλλά, όντας παράξενος και διαφορετικός χαρακτήρας, δεν μπορούσα να βοηθήσω κάπως τον εαυτό μου.

Πέρσι το καλοκαίρι τα πράγματα ήταν και πάλι πολύ διαφορετικά με πολλά ταξιδάκια στην Αθήνα, επίσκεψη στην αγαπημένη μου. Το φετινό καλοκαιράκι πήγα με την κοπέλα μου (ίδια με πέρυσι :P ) στη Σέριφο, περνώντας μερικές υπέροχες μέρες, ειδυλλιακές, αν και θα ήθελα λίγο περισσότερα μπάνια στη θάλασσα :P .

Μετά τις διακοπές μου είχα να αντικρίσω το χάος του σπιτιού μου, κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης. Όταν τελείωσε και αυτός ο εφιάλτης το μόνο που είχα να κάνω ήταν να θαυμάζω τις τεράστιες και τρομερές διαφορές του σπιτιού μου (προς το καλύτερο πάντα οι αλλαγές αυτές).

Αλλά κάτι δε μου καθόταν καλά, κάτι έλειπε από το καλοκαίρι μου. Άρχισα να διαβάζω ένα βιβλίο και με μεγάλη έκπληξη παρατήρησα ότι για πρώτη φορά στην ζωή μου απολάμβανα να διαβάζω κάτι. Ελπίζω αυτό να είναι η αρχή για μία ασχολία που πάντα ήθελα.

Το χρόνο μου ήρθε να συμπληρώσει αυτό το blog, που με ευχαριστεί πάρα πολύ και μαθαίνω κάποια πράγματα για την HTML, ενώ, μέσω αυτού, μπορώ να εξασκώ τον καλύτερο τρόπο έκφρασης (για μένα), το γράψιμο, ενώ ασχολήθηκα πολύ και με την αγαπημένη μου σειρά παιχνιδιών, τα Final Fantasy, γράφοντας ένα τεράστιο αφιέρωμα, αναλύοντας τα πάντα που την αφορούν.

Πλέον το καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του. Δυστυχώς, λόγω οικονομικών δυσχερειών, δε θα έχω τη δυνατότητα να βγάλω το δίπλωμα οδήγησης που ήθελα, αλλά έχω ήδη κάνει κάποια μαθήματα. Το διάβασμα για τη σχολή αρχίζει και για την πρώιμη εξεταστική περίοδο, ενώ συνεχίζω να έχω την αίσθηση ότι κάτι λείπει, κάτι που ήθελα να κάνω και δεν έκανα. Μάλλον είναι η ηλικία που αρχίζει να έχει επιρροές στη συμπεριφορά μου, πλέον αναζητώ περισσότερο την έξοδο και την καλοπέραση… Έχω ακόμα πολλά χρόνια μπροστά μου, μέχρι να βρω τι πραγματικά με ευχαριστεί περισσότερο και τι είναι αυτό με το οποίο θέλω να ασχοληθώ, μέχρι τότε σίγουρα θα συνεχίσω να ψάχνομαι, προσπαθώντας να ικανοποιήσω αυτό το αίσθημα που τρέφεται μέσα μου.

Σχολιάστε