Another World

to live, to sleep…maybe to dream

Damn the formalities :P

Posted by evans στο Πέμπτη, 4 Ιανουαρίου, 2007

Χεχε, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα ποταπά bloggers, εγώ, ο master (τρομάρα μου), ΔΕΝ έτρεξα να κάνω post για «χρόνια πολλά», «καλές γιορτές» και άλλες τυπικές ευχές. Εγώ, λοιπόν, ως ο πλέον ώριμος και ψαγμένος blogger, ανοίγω τώρα ένα θέμα για να μιλήσω για την Πρωτοχρονιά.

Τα πράγματα κυλούσαν ομαλά. Παραμονή πρωτοχρονιάς είχα γυρίσει από την Αθήνα. Βγήκα με τους γονείς μου έξω πρωινιάτικα με βρεγμένα μαλλιά, κάτι που είχε κάποιες άσχημες συνέπειες στο βράδυ της πρωτοχρονιάς… Τέλος πάντων, εγώ ήμουν σίγουρος από τον προηγούμενο κι όλας μήνα ότι το δώρο για τον καινούριο χρόνο θα ήταν το αξιαγάπητο Wii για αυτό και έστειλα τον αδελφό να αγοράσει, πριν καν πάρουμε Wii, ένα Wii mote.

Την πρωτοχρονιά την πέρασα στο χωριό μου. Με το που μπήκα στο σπίτι, εφτά ώρες πριν το πλήρωμα του χρόνου, έριξα μία ματιά στις σακούλες με τα δώρα. Ήταν δύο, όχι μία μεγάλη. Παράξενο, σκέφτηκα. Μετά, όμως, σκέφτηκα πώς θα μπορούσε να χωρέσει ένα Wii μέσα σε δύο σακούλες :P . Οι ώρες κυλούσαν αργά και εγώ βαριόμουν. Highlights της βραδιάς το απίστευτο και πολύ φαΐ και η 7η φορά που είδα το Spirited Away. Κατά τα άλλα περίμενα να ανοίξω τις σακούλες για να δω τα δώρα :P .

ΚΑΙ ΝΑΙ, ήρθε η ώρα. Παίρνω εγώ τη σακούλα με το όνομα μου και ο αδελφός μου την αντίστοιχη δική του. Σκίζοντας το περιτύλιγμα με μεγάλη έκπληξη (τι μεγάλη δηλαδή, το περιεχόμενο το ήξερα, απλά ήθελα να δω πώς τα κατάφερε), βλέπω ότι ο πατέρας είχε βάλει στη μία σακούλα το ένα κομμάτι του κουτιού του Wii και στην άλλη το άλλο. Ευτυχώς κράτησε και το εξωτερικό κουτί, γιατί αλλιώς θα τον είχα σκοτώσει (η μανία του συλλέκτη).

Το Wii το είχα λιώσει σε φίλους, επομένως δε μου έκανε τεράστια εντύπωση. Έκανε, όμως, εντύπωση στον πατέρα μου… Παίζαμε 3 ώρες ασταμάτητα και ειδικά ο πατέρας μου δεν άφηνε το δικό του Wii mote. Το αστείο είναι ότι στο Fitness Test είναι και ο καλύτερος, τέλος πάντων. Πολύ γέλιο είχαν τα πρωταθληματάκια bowling και tennis.

Και τώρα έρχεται η ωραία μέρα του νέου έτους. Ο ήλιος λάμπει, το Wii δεσπόζει, όλα ωραία και καλά και ο Παναγιώτης άρρωστος. Sucks, το βράδυ της ίδιας μέρας 39 πυρετό και δε συμμαζεύεται. Ο χρόνος, επομένως, δεν μπήκε και τόσο καλά για μένα. Βέβαια πλέον έχω Wii και είμαι καλά, επομένως δεν μπορώ να παραπονιέμαι.

Τέλος πάντων, άντε καλή μας χρονιά, χρόνια πολλά, υγεία κτλ κτλ κτλ.

ΥΓ: Boobs rocks xD .

ΥΓ2: Δεν πιστεύω κάποιος να πήρε στα σοβαρά την πρώτη παράγραφο, θα σφαχτούμε 😛 .

Ένα Σχόλιο to “Damn the formalities :P”

  1. laharl said

    ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΥΡΙ ΚΑΙ ΨΩΝΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑ.ΑΝΤΕ ΡΕ ΨΑΓΜΕΝΕ BLOGGER ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ 😛 .Δηλαδή επειδή γράφει δύο κουλτουριάρικες χαζάδες είναι και ψαγμένος blogger.

    Υ.Γ:Είσαι ένα ΤΡΕΛΟ λιγούρι 🙂 .

    Υ.Γ2:Ελπίζω να μην με πάρεις στα σοβαρά 😛 το ξέρεις ότι σε εκτιμάω(@@)

    Υ.Γ3:ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣΣΣΣΣΣΣ !!!!!!!!!!

Σχολιάστε

 
